«Операційний менеджмент» – цикл тематичного удосконалення для керівників структурних підрозділів закладів охорони здоров’я
Ефективне функціонування медичних установ значною мірою залежить від професійного рівня управлінських та організаційних навичок менеджерів. Таке спрямування, а саме – набуття та вдосконалення загальних і спеціальних (професійних) компетентностей, необхідних для самостійного вирішення складних спеціалізованих завдань та проблем професійної діяльності в частині управління операційною діяльністю, що характеризуються невизначеністю умов, – і є головною метою освітнього заходу, який розпочався 24 лютого 2025 року у Центрі підвищення кваліфікації «Інститут післядипломної освіти».


Програма циклу тематичного удосконалення «ОПЕРАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ» передбачає освітній процес, який включає теоретичний та практичний матеріал з наукових основ операційного менеджменту, правові та економічні засади операційної діяльності в клінічному підрозділі закладу охорони здоров’я. Курс охоплює головні аспекти управління операційною діяльністю на оперативному рівні та управління якістю медичної допомоги в операційній системі клінічного підрозділу.


Навчання на циклі розпочалося зі вступної конференції, на якій до учасників освітнього процесу – завідувачів структурних підрозділів ДНУ «ЦІТОЗ» ДУС звернулися досвідчені експерти в галузі – куратори та викладачі курсу – доктор медичних наук, професор В.В. Горачук, медичний директор, доктор медичних наук, професор О.Л. Зюков, які акцентували увагу слухачів на тому, що компетенції, набуті у результаті навчання, допоможуть управлінцям адаптуватися до сучасних викликів, покращити співпрацю із різними підрозділами, значно підвищити рівень та якість надання медичних послуг, дозволяючи всебічно реалізувати більш ефективні стратегії управління в медичній установі, що сприяє оптимізації внутрішніх процесів і забезпеченню сталого розвитку закладу охорони здоров’я у сучасному світі.
На практичному занятті, яке провів О.Л. Зюков, слухачі отримали методичні матеріали для підготовки річного звіту завідувача та ознайомилися з усіма аспектами подальшого навчання.